Tworzymy komunikację wizualną firm i marek
Używając języka znaków i znaczeń, wiedzy na temat barw, subtelnych różnic typograficznych jesteśmy w stanie lepiej trafić do Twoich odbiorców.
Wdrażamy hierarchię informacji. 7 na 10 naszych Klientów uważa że odpowiednio dobrana grafika stanowi dużo skuteczniejszy przekaz od opisów tekstowych.
Identyfikacja wizualna

Szukasz dobrej formy prezentacji, nowych pomysłów dla marki? Stwórz swój wizerunek w postaci identyfikacji wizualnej, a klienci na pewno to zauważą. Oferujemy projekty wysokiej jakości jako podstawowe narzędzia służące do kreowania marki na rynku:

  • projekt lub restyling logo
  • przygotowanie Księgi Znaku
  • stworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej marki (publikacje, reklama, reprezentacja elektroniczna)
User experience (UX)
Wymagania i potrzeby użytkownika są najważniejsze. Projektujemy interfejsy stron internetowych i aplikacji. Zaczynamy od ustalenia User Flow czyli drogi którą powinien przebyć użytkownik. W oparciu o te ustalenia tworzymy makiety low i hi-fidelity aby szybko przetestować i ewentualnie zmodyfikować koncepcję. Na koniec projektujemy przyjazny graficzny interfejs użytkownika (UI).
W przypadku istniejących serwisów zaczynamy od przeprowadzenia audytu, który pozwala zdiagnozować problemy napotykane przez użytkowników.
Projektowanie graficzne

Szukasz nowych form przekazu? Stwórz obraz Swojej marki w postaci odpowiednio dobranych środków komunikacji wizualnej. Nie zawsze jest to oczywiste i proste, dlatego chętnie doradzimy i pomożemy Ci w dobraniu odpowiednich opcji. Projekty dostosowujemy do Twoich wymagań i specyfiki danej branży. Projekty graficzne są elementem pewnej całości, dlatego zawsze dbamy o to, aby tworzyły spójny przekaz.

Doradztwo w zakresie druku

W naszej pracy zawsze stawiamy na najwyższą jakość wykonania, niezależnie od tego, czy projektujemy pojedynczy egzemplarz, czy wielotysięczny nakład. Nasze doświadczenie w branży poligraficznej gwarantuje:

  • koordynację i nadzór procesów produkcyjnych
  • doradztwo w zakresie różnych technik druku
  • wybór najlepszego partnera do realizacji projektu
  • akceptację druku w imieniu klienta